Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er barnet ditt restauranttrent?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-10, 10:49   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er barnet ditt restauranttrent?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Fordi? Mener du at det er helt irrellevant hva man har sagt tidligere. Jeg kan ikke helt skjønne det. Hadde Skremmern sagt noe til meg i en privat samtale så hadde det selvsagt vært ufint å oute, men nå snakker vi om ting som ble skrevet i en helt åpen setting.

Og så er det fint om du svarer på det jeg spør om, for da kan jeg kanskje forstå bedre hva du mener. Mener du at jeg forfølger Skremmern i tråder på grunn av det jeg skrev? Eller at jeg er ute etter å "ta henne"?

(Nå viser det seg dog at det ikke går an å søke på NM på samme måte som før. Og jeg skal slette referansen hvis Skremmern vil.)

Før jeg fikk barn var jeg for abort. Da jeg bare hadde ett barn lot jeg aldri det barnet sitte alene i bilen. Jeg kalte assistert befruktning for kunstig, og jeg var imot offentlig amming. Jeg føler at det blir veldig feil hvis jeg ikke kan diskutere disse sakene med den lærdommen og det synet jeg har nå, i frykt for at en eller annen gammel (og utdatert) uttalelse blir brukt mot meg for å bevise et eller annet.

Du trenger ikke å slette det du skrev, men jeg hadde håpet du kunne vise meg innlegget. Jeg er nemlig sikker på at jeg har skrevet at oppdragelse har mye å si, jeg kan bare ikke tro at jeg blankt har avvist barnets personlighet oppi det hele.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.