Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 19:23   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nope, tror ikke det. Hvis det er krevende i det hele tatt, snakker vi vel om det psykiske plan?

Jeg har hatt arbeidsuker der jeg har stått opp og ned og undervist i seks timer i strekk hver dag hele uka. Det kan være ganske slitsomt det også, selv om det på ingen måte kommer opp mot det en hjelpepleier driver med på sine slitsomme dager. Jeg har også hatt dager der jeg har skrevet kontinuerlig i åtte timer, mange dager i strekk. Det tar på nakken og skuldrene så det holder.

Poenget mitt er vel egentlig at det er vanskelig å båssette yrkeskategorier, og at de fleste yrker inneholder elementer av ting som er slitsomt. Men nei, jeg hevder fortsatt ikke å kunne konkurrere på noen måte med renholdere, småbarnspedagoger og hjelpepleiere i å ha det fysisk slitsomt på jobb, nei.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.