Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dette rettferdig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-10, 15:49   #1
Mayamor
Fullverdig medlem

Mayamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
Mayamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er dette rettferdig?

Jeg og min x (pappan til mine 3 barn) bodde sammen som samboere i 10 år. Vi leide hus så den biten er grei. MEN vi hadde billån, og et lån på en ny tv + et forbrukslån på 50.000. Alt dette stod i hans navn. Jeg var ikke medlåner på noe, men det var en felles avgjørelse vi tok sammen å skaffe disse tingene.

Så flyttet han ut og tok med seg den store nye tv`n, den nye bilen osv. Han tok med seg alt av verdi som var i hans navn fordi han mente det var hans. Jeg godtok det men nå komme rhan å sier vi må dele på forbrukslånet. Jeg syns dette blir helt feil fordi om han vil at jeg skal være med å dele på et lån som står i hans navn så skulle vi delt verdien på alt det andre som også står i hans navn.

Er det rett av han å kreve at vi deler bare på det negative som er i hans navn mens alt det positive som er i hans navnn skal han ha i sin helhet??????

Han holder igjen barnebidrag nå fordi han mener jeg skal betale halvparten av lånet Men det syns jeg er urettferdig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.