Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Pedofil politimann dømt - og identfisert i media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-10, 15:45   #15
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i media

Opprinnelig lagt inn av Kristoffer, her.

Så du vil gi dødsstraff til en 20-åring som har sex med kjæresten på 15? Eller drepe faren til et barn, som blir utsatt for overgrep, men som gjerne vil ha pappaen sin i livet uten overgrep?

Jeg har ikke lest hele tråden dessverre, jeg blir litt lett opprørt i sånne tråder, så jeg bare poster meningene mine og stikker..

Men, en 20 åring som ligger med en 15 åring, da tenker til og med jeg at her må 20-åringen få kraftig veileding, for det er vel faktisk ikke lovlig??

Å drepe faren til ett barn som er blitt utsatt for overgrep av sin egen far??? Som gjerne vil ha kontakt med faren sin videre UTEN overgrep? Jeg vet at det forekommer, men jeg kan ikke fatte at ett barn skal ha muligheten til å velge å være sammen med den som har begått overgrep, jeg fatter det ikke i mine villeste vanvittige fantasier. AT det er lov, :rister hardt på hodet:

Som sagt, jeg har egentlig forferdelig lite å gjøre i slike diskusjoner, for jeg har ikke noe pardong eller medmenneskelighet å oppdrive for pedofile, dessverre.

:tasser ut av tråden, og kommer nok ikke tilbake:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.