Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julegavesosiologi

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-10, 21:52   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegavesosiologi

Jeg synes virkelig ikke at gaver til meg er viktig i jula. Min største glede er å se at ungene koser seg så innmari med det de får. Og så var det skrekkelig gøy da jeg virkelig traff innertier med gave til min far i år. Jeg forsøker å glede meg mer over de gavene som treffer enn de som ikke traff.

Det eneste er at jeg blir litt lei når vi får pyntegjenstander. Vi har ikke slikt stående fremme og dermed blir ikke gaven brukt. Jeg har begynt å regifte sånt til noen jeg tror har større nytte av det enn oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.