Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er under 1.60, går dere i lave sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-11, 19:26   #11
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er under 1.60, går dere i lave sko?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Og jeg blir trist når jeg leser og hører om damer som har så liten selvtillit at de tar til seg det eventuelle tullinger sier om dem. Forbanna kroppshysteriet i våre dager... Hvordan skal vi lære våre døtre å være tilfreds med egen kropp, om ikke vi selv er det? Jeg ser det på facebook, trettenåringer som legger ut poseringsbilder og kommenterer hverandre hele tida, "du er sååå fin", osv. Hva gjør dette med folk?
Og så leste jeg en tråd på et annet forum med spørsmålet "har typen din sett deg uten sminke, og hva sa han da han så deg?". WTF for å si det på kortspråk!

For min del har det ingenting med selvtillitt å gjøre. Jeg har veldig god selvtillit! Det har bare med hva jeg føler meg vell i, ikke noe annet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.