Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mangler vi noe viktig?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-11, 11:21   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mangler vi noe viktig?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ammete ble brukt på begge de to forrige. Og er allerede en del av kostholdet med denne. I tillegg brukte jeg nesespray og pumper og hva har du for å få i gang dette levenet. Til slutt kom jeg til at en god stol og nok tid var det som skulle til med minste. Så da ammet vi i vei, i timer til ende hver dag. Men da fikk vi det jo til også - sålenge vi lot det ta tid og han gadd å jobbe for føden. Jeg er innstilt på å bruke tid denne gangen også, men jeg har ikke noen illusjoner om melkeproduksjon som holder til noe ekstra.

Det er greit det. Jeg kan ha med meg babyen rundt overalt sålenge han fullammes - jeg har lagt opp til å ha god tid.

Nettopp det er jo veldig viktig . Ja får man til å amme og det holder til ungen, så skal man jo være veldig fornøyd......tenkte bare amme-te dersom du ikke hadde prøvd før, og dersom det var veldig mye jobb å få fortgang på sakene. Men det virker som du har full kontroll

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.