Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barn dopes i søvn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 23:50   #11
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn dopes i søvn

Har hatt respeten på Vallergan liggende på kjøkkenbenken da minstemor var litt over året. Hun hadde da ikke sovet lengre dupper enn 20-30minutter siden hun kom til, og fra 20-21 om kvelden til 5-6 om morgenen var vi innom rommet hennes 35-40 ganger på de verste nettene.
Jenta hadde behov for mere, jevnere og lengre søvn, og det hadde vi voksne også ...
Min respekt for legemidler gjorde at respeten ikke ble brukt, og jeg spør meg noen ganger om jeg burde ha benyttet meg av den. Nå som hun er 3,5 år sover hun over hele nettene, og vi har fått et nytt liv - både jenta og vi voksne.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.