Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Frp] Rett skal være rett

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-11, 19:04   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Frp] Rett skal være rett

JEG mener at man noen ganger kan fordømme og vise intoleranse ovenfor en del holdninger. Jeg synes rett og slett ikke at det er greit at folk mener alskens. Ikke alle ting kan stå uimotsagt med et skuldertrekk om at det må være greit å være uenig og at folk tross alt må få mene det de vil. Ikke når de ytringene de kommer med gjør at barn ikke føler seg velkommen pga de er muslimer, at jødiske barn ikke tør å gå på skolen, at en del pakistanske damer mister sitt nettverk om de skiller seg, at homofile må flytte fra hjemstedet sitt fordi de ikke føler seg velkomne etc etc.

Jeg får ikke gjort så mye med det kanskje, men jeg kan reagere ovenfor de jeg synes tråkker over noen grenser. Det å stemme og delta i politiske organisasjoner er et annet virkemiddel.

En del profilerte politikere blir ansett som en representant for alt det som er godt/dårlig med partiet og blir dermed brukt som et bilde. Det være seg Jens som bilde på glatte broilere uten "ordentlig " livserfaring og oppvokst i AP-mafiaen eller Siv som bilde på de rasistiske, uutdannede FrPerne. Sak og person er ikke lik enkel å skille og det er en del av gamet. Dessverre kan man kanskje si i en del tilfeller, men det er ganske likt for mange.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.