Sv: Den nye prinsessen i Sverige skal hete:
Opprinnelig lagt inn av amanas, her.
Hva er poenget med alle de navnene når de ikke brukes uansett? Å om de kaller henne Stella kunne de like gjerne gitt henne det navnet, men det hadde vell blitt feil for da hadde det ikke vær direkte oppkalt.
Stella er en forkortelse, og i så måte ikke et "vanlig" navn.
Opprinnelig lagt inn av amanas, her.
Forstår jo at det er tradisjon, men hvorfor har det blitt en tradisjon med så mange navn? Det er jo rett å slett ingen poeng i det, viss det ikke er for å tilfredsstille familie ved å kalle opp barnet da.
I Sverige er det vanlig med rundt tre fornavn for menigmann også, så det er ikke akkurat fullstendig overboard å velge fire for en kongelig arving. Det er da nok av vanlige nordmenn som har to navn på barna sine, hvor de bare bruker det ene.
Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.
Bedre enn Tallulah og Angelica, hvis jeg skal si hva jeg mener ...
Opprinnelig lagt inn av Krinoline, her.
Å være såpass lite politisk korrekt at man gjør det, det er litt sånn uskyldig moro for oss vanlige lekfolk! 
Mulig jeg er litt nærmere kjendiser enn deg, men jeg ser ikke helt forskjellen. De er da foreldre som alle andre, og de har venner som alle andre.
Jeg syns ikke det er fullstendig forferdelig å fnise litt av noen navn, stavemåter og kombinasjoner, men jeg ser ikke at eventuell kjendisstatus skal frita "lekfolk" for vanlig høflighet.