Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om kjøp og salg på forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 19:51   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kjøp og salg på forum

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Hvis jeg ville selge tyvegods så kunne jeg jo også skrevet dette på?

At man ikke selger noe nytt som brukt er noe helt annet. Jeg har f. eks. videresolgt et par sko jeg kjøpte her inne og opplyser selvsagt om det, slik at kjøper får en viss idé om tilstanden til varen.

Jeg syns på et vis det er tryggere å kjøpe ting brukt her inne enn på finn. Her er brukerne aktive, man "kjenner" dem på en helt annen måte, og kan faktisk henge ut noen hvis de skulle prøve å svindle deg, selge en dårlig vare som ikke svarer til beskrivelsene osv.

Ang. pris så syns jeg det får være opp til hver enkelt i forhold til hvilken risiko de ønsker å ta.

Ang. antall salgsannonser i måneden.. Ja, jo.. Men jeg har f. eks. opprydning og finner en hel haug jeg gjerne vil videreselge, og vil kanskje legge ut en hel haug i visse perioder.

Tillit er vel uansett et viktig element i kjøp og salg, både her og på andre steder på nettet.
Om jeg handler dyrt eller billig, er det uansett ergelig dersom varene ikke passer eller på andre måter ikke tilsvarer mine forventninger, og det er en god løsning å selge den videre.
For min del er det enkelt å eventuelt selge noe her på forumet. Jeg vet at her finner jeg kjøpere til mine evnt varer.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.