Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om kjøp og salg på forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 21:15   #9
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om kjøp og salg på forum

Nå snakker jeg på generelt grunnlag -jeg kjenner ikke kjøp og salg sidene her inne så godt, og heller ikke brukerne, men i tillegg til det fnatten sier om tyvgods, snakker hun vel også om å bruke sidene her som nettbutikk? Jeg er selv moderator på kjøp og salg-sider på et forum, og der er det mange som bruker sidene som sin inntektskilde eller biinntekt. Annonsene ser ut som brukte klær, feilkjøp eller gaver som ikke er brukt, men man skjønner jo etterhvert at dette er snakk om import av klær som selges via småannonser. Kanskje det ikke er et problem her, kanskje det ikke er et problem noe sted, men å diskutere hvorvidt kjøp og salg-sidene skal være kommersielle eller ikke, synes jeg er en riktig diskusjon å ha. Dersom noen her inne bruker trådene som sin nettbutikk, synes jeg personlig det er mer ærlig å annonsere det ut i fra hva det er, ikke under skinnhistorier om å være feilkjøp, gaver eller annet ymse (som sagt: kjenner ikke forumet her, snakker på generelt grunnlag).

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.