|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjøp og salg på forumMen for å gå til en ytterlighet; hva om man har fått plagget? Det er nytt, med lappen på, men du ser at du ikke kommer til å bruke det. Skal man gi det bort, da?
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Om kjøp og salg på forum
Nei, det blir liksom litt annerledes. :logisk: Men da ville jeg latt kjøper også få en bra deal. :edel:
![]() |
#4 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjøp og salg på forum
Hmm... min bror i Sydney travet byen rundt for å finne meg en Sass & Bide bukse som jeg hadde i samme str. herhjemme. Det viste seg at buksen i jeansversion var MYE mindre enn i sort, ergo, jeg prøvde å selge den. Buksen kostet her 2000 kr dengang, jeg vet ikke hva brormann gav (utover besværet) men jeg ønsket ikke å selge buksen for en slik for det. Forærede den derfor hellere til en "real life" veninne.
![]() |
#5 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjøp og salg på forumDa quotet jeg feil, gitt. Ville quote den melding som sa at kjøper bør få en bra deal dersom man selv gjorde det.
![]() |
|
|