Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-12, 01:06   #11
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skremmern: En enorm totalbelastning, kanskje? Men jeg lurer på på hvilken sykdom som kan bli utløst av f.eks overvekt + mistrivsel på jobben, eller ekteskapsproblemer + dårlig selvtillit.
Men, selvsagt, hadde mannen ut av det blå kommet og sagt at han ville skilles i kveld, tror jeg neppe jeg hadde klart å gå på jobb i morgen. Jeg ville dog ikke vært direkte syk, bare ikke orket å face arbeidsoppgavene mine fordi jeg ville vært helt satt ut og bunnløst fortvilet.

Klart det er forskjell på hvor disponible folk er for sykdom og hvor god helsen er i utgangspunktet. Det er nettopp derfor noen bukker under, mens andre tilsynelatende tåler hva som helst.

Ellers: Ja, det er interessant å reflektere rundt hva som er sykdom og hva som er livet. Hvor går grensen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.