Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gir man litt mer f*en med årene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-13, 13:13   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir man litt mer f*en med årene?

Jeg er ikke noe glad i/synes det er skikkelig ubehagelig at andre snakker høylytt eller kjefter på meg, eller kommer nærme og inntil meg eller tar på meg "ubedt", så det kunne ikke falle meg inn å gjøre det med andre heller. Men det er uansett ikke noe det ligger for meg å gjøre.

Min teknikk går mer på å ignorere - men er det noe som er skikkelig urettferdig så sier jeg jo ifra. Men da på en høflig måte.
Siden jeg ignorerer såpass, er det ikke alltid jeg legger merke til eller tenker over at jeg blir hersketeknikket en gang. Det er den aller, aller beste responsen. Folk blir fryktelig satt ut når de hersketeknikker også blir de ikke møtt på det overhodet.

Til nabodamen hadde jeg vel sagt noe slikt som at de lekte - da blir det lyd, jeg ser ikke noe galt i det? - trekk på skuldrene. Også latt det fare og ikke latt henne trekke meg opp til mer diskusjon om temaet.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.