Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-14, 16:07   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Noe av forskjellen ligger vel i at det har blitt mer lov til å si at enkelte barn er evnerike. Og at det faktisk er en del. På skolen til ungene mine er det litt over 100 barn på hvert årstrinn. Det tilsier at statistisk sett er sannsynlig at det er mellom 3-8 evenrike barn pr årstrinn. Det er ikke sånn at evnerike barn er det som skiller seg ut slik at ingen lærere noen gang har sett maken.

Mitt mål for ungene er at de skal oppleve skolen som meningsfyllt, og at de skal få utfordringer. De skal føle at de lærer noe og må anstrenge seg bittelitt. Og jeg har barna mine på en skole som klarer dette helt fint. Dog på helt forskjellige måter siden ungene mine er ganske så forskjellige.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.