Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-14, 19:10   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er veldig enig med deg i dette. Det finnes en definisjon på evnerike barn, og det er slett ikke alle av de 3-5 % flinkeste som passer inn i den definisjonen. Er man da evnerik eller bare skoleflink?

Knerten min er virkelig eksepsjonelt skoleflink (i alle fag, men spesielt i matte), men det er masse i definisjonen som slett ikke passer på ham.

Og jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg om han er evnerik eller skoleflink. Skolen gir ham utfordringer både i lesing, skriving og matte, og etter at de begynte med dette for noen måneder siden så har han virket mer fornøyd med skolen. Grunnen til at det startet var at kontaktlærer henvendte seg til oss, og jeg vil gjerne høre om også hun har merket noen bedring.

Etter det jeg har lest om Knerten kan det da ikke være spesielt tvil om at han er utrolig evnerik?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.