Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Når folk tror de vet alt om deg og din sykmelding

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-14, 20:37   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg og din sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan forstå begge sider i denne saken, men det er ikke til å komme vekk i fra at jeg (med kronisk og alvorlig hjertesvikt) ser veldig frisk ut på både Facebook og Instagram. Jeg tar lite bilder når jeg ligger strøken i sengen, hvilket er mesteparten av tiden, og heller nokså mange bilder når jeg ikke gjør det. Ikke for å bygge fasade, men fordi det å ta bilder og poste ikke er noe jeg prioriterer krefter til når jeg ikke orker å løfte armene omtrent.

Men er det ikke da også naturlig å informere arbeidsgiver om sin tilstand, slik at de vet at man ikke er superduperfrisk bare fordi man vinker smilende til kamera fra en utekafé? Nå vet jeg jo ikke så mye om din arbeidssituasjon, men det er vel kanskje ikke slik at du har en sjef et sted som tror at du bare er hjemme med en litt langdryg influensa?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.