Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Terrortrusselen mot Norge

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-14, 00:51   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Terrortrusselen mot Norge

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Kan man egentlig beskytte seg mot terror? Hvis noen absolutt vil tror jeg de kan sprenge seg i lufta uansett hvor mange politifolk og soldater man setter inn. På en måte er det jo terror vi opplever allerede - frykten dette skaper blant en del av oss.

Jeg er litt usikker på effekten av alle disse sikkerhetstiltakene. Tror de har liten reell effekt på sikkerhet, og mens de er et forsøk på å svare på folkets rett på sikkerhet så tror jeg de kan bidra til økt frykt hos mange, og sånn sett bidra til opplevd terror.

Poenget blir nok mer kanskje å skape et usikkerhetselement for dem som har tenkt å utføre terror. Og igjen - hvis man her hadde kunnskap om at noe kunne skje, men ikke gjorde noe, vil det bli en passe bråk og kritikk mot politiet m.fl.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.