Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Coops kaffebøll på Løkka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 16:01   #11
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

...men da regner jeg jo med at du spør om disse tingene når du handler. Og det er jo greit nok. I denne kaffebutikken ville du kanskej ikke fått gode nok svar, og ville da heller ikke handlet der, om jeg forstå deg rett.

Det er mulig. Men hvorfor skal det være jeg som må spørre? Og hvorfor skal informasjonen være (til tider) så vanskelig tilgjengelig? Hvorfor må de matvarene med minst tilsetningsstoffer ha flest krav på seg, når det i realiteten burde vært de med flest tilsetningsstoffer som skulle hatt kravene?

Og hvorfor ville Coop fremstå som noe annet enn det de er? Ikke for å lure oss forbrukere til å tro at de var noe annet, vel?

Jeg liker ikke denne utviklingen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.