Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Coops kaffebøll på Løkka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 14:35   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Coops kaffebøll på Løkka

Kanskje vi bør få dokumentasjon av amerikansk format her til lands?
"Kaffen kan inneholde bønner produsert på gård med over 10 dekar dyrket mark" osv?

Jeg er enig i at dokumentasjon skal stemme, men jeg er nok ikke like opptatt av å sjekke hvilken bonde som har produsert hver eneste bestanddel i kosten min eller om det finnes store konsern blant eierene til bedriften som produserer hver ingrediens.

Jeg har dog tilbragt en del tid sammen med kaffebønder og ser at det ikke er enkelt å vite hvilke valg man skal ta for å oppføre seg mest mulig etisk riktig?

Det samme tenker jeg om en del produksjon i Norge også. Jeg er ikke der at jeg alltid tenker at "smått er godt".

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.