Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paris - hva skjer?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-15, 15:16   #19
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Paris - hva skjer?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

"The war on Christians" har jo blitt et begrep.Obama er et angrep på de kristne. Flyktninger er at angrep på de kristne. Abortklinikker er at angrep på de kristne.

Denne slo meg litt nå. Ei bekjent på FB skrev dette i en debatt om aktiv påmelding til skolegudstjeneste, om Humanetisk Forbund:

Sitat:

Det er en organisasjon som fordømmer og forfølger oss kristne. (...)og som gjør det de kan for at barn ikke skal få evig liv.

Det dukker opp noen fronter jeg ikke har sett før. Mulig jeg har levd i en beskyttet boble, men jeg er vant til en mer "live and let live"-holdning. Her er det en småparanoid "dem mot oss"-argumentasjon som skremmer meg litt, og jeg lurer på hvor vanlig dette er rundtom. Det er jo ikke akkurat et godt utgangspunkt for fredelig sameksistens.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.