Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-16, 16:47   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?

Siden jeg uansett skal være hjemme med de 3 ungene i hele sommerferien har jeg lyst til å reise nedover til Kypros i begynnelsen av juli og så hjem i begynnelsen av august. Da kan mannen komme nedover når vi har vært der et par uker.

Vi har tilgang på leilighet gratis, for mine foreldre reiser aldri i skolens ferier. Der er det 3 soverom med dobbeltseng, 2 bad, stor stue og velutstyrt kjøkken. I tillegg har vi en stor takterrasse med grill og solsenger. Alle leilighetene der deler på et basseng, men vi hadde det nesten for oss selv i fjor når vi dro. Dermed føler jeg at jeg lett kan være der sammen med barna uten å måtte dra på lange utflukter så lenge jeg passer på at vi har litt spill og filmer til kveldene. Og så heller finne på litt mer når vi er to voksne.

Men så har jeg enkelte familiemedlemmer som mener at det er alt for lenge på denne tiden av året når det er så varmt. Jeg har jo vært både på Kypros og kreta i juli, så vet at det blir varmt. Men da har vi bare vært i 2 uker.

Er det så stor forskjell? Eller blir man bare mer vant til varmen etter hvert? Personlig syns jeg ikke det er så plagsomt med varme så lenge man har kald drikke og god solkrem. Men vil ungene takle det?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.