|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Det tror jeg blir kjempedeilig |
|
|
|
|
|
#22 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Vi var 4 uker i Spania i fjor, og det er den beste ferien vi noen gang har hatt. Følelsen av å ha uendelig med tid var helt nydelig, og vi stresset aldri med alt vi burde ha gjort. Vi hadde leiebil som gjorde at vi kunne farte en del rundt, og uten den kunne det nok blitt mer ensformig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?4 uker på Kypros? når som helst
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Høres vidunderlig ut! Hadde ikke nølt med å reise. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Vi er nesten hvert år 4-5 uker i Spania. Da hender det at jeg er alene med vesla 1 ukes tid, men det er jo selvf forskjell på å våre alene med 1 barn og med 3 barn. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Det høres deilig ut. Med leilighet med utstyr og store barn har dere mange muligheter både inne og ute. Største er jo sannsynligvis også til stor hjelp hvis det trengs. Jeg sover dårlig i varme så det eneste som hadde bekymret meg var mangel på ac. Lege er det vel der også, jeg hadde vært sikker på å ha nummer tilgjengelig. Og med lokale naboer har du noen timer å hjelpe skulle det røyne.
|
|
|
#28 |
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?
AC i stue og alle soverom, men på dagtid har det ofte vært nok å åpne vinduer i hver ende at leiligheten slik at det blir gjennomtrekk. Det er myggnetting på vinduene, så slipper insekt også. Så setter vi på AC før vi skal legge oss slik at soverommene ikke blir for varme. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Ja, da hadde jeg ikke vært i tvil med ac. Når dere skal være borte så lenge glir i alle fall jeg inn i hverdagsliv. Deilig med lokale bakervarer, frukt og ost. Og et lite glass vin.
|
|
|
#30 |
|
Leser
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Jeg hadde ikke nølt ett sekund! Høres fantastisk ut. :-)
|
|
|
#32 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Siden du spør; det høres grusomt ut. Men så synes jeg at mer enn en uke i varmen er uholdbart. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Haha! Eg så ikkje din, Bluen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Det høres nydelig ut! Med så store unger så hadde jeg absolutt benyttet en slik mulighet.
|
|
|
#36 |
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Jeg skjønner jo godt at det ikke er for alle og det er vel sikkert derfor disse familiemedlemmene mine selv ikke kunne tenkt seg dette at de syns det høres ut som galskap. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Jeg hadde elsket det, men jeg tror ungene (13,17) hadde kjedet seg etter noen uker. For oss er to uker i stillestående modus nok, etter det blir vi lei av hverandre. Og jeg kanskje mest, jeg blir så sur når jeg ikke får alenetid. Tre-fire uker hadde vært toppers om vi loffet rundt, men for oss hadde det vært for lenge å være borte fra hverdag og venner. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?
Haha, jeg hadde tenkt å svare at jeg hadde dødd.
|
|
|
|
#40 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Vi har vært tre uker i Tyrkia i mine foreldres leilighet. Elsket det og gleder meg til å gjenta det i sommer. 12-åringen snakker engelsk og spiller fotball så han får vært en del sosial og. Det er også en fordel med flere rom når det er store unger. På så lang tid, så er det rom for å sitte på rommet alene og se en film eller spille litt. |
|
|
|
![]() |
|
|