|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?For meg hadde det blitt for lenge. Vi har feriehus i varme strøk selv, og de gangene vi har vært der i tre uker har jeg vært glad for å reise hjem. To og en halv uke er visst akkurat passe for meg. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Jeg tenker at det bare er en fordel å bli lengre om det er skikkelig varmt. Da kan man rekke å komme inn i en god rutine. Jeg hadde tenkt mer på om det lå skikkelig øde til, slik at man begynte å kjede seg etterhvert. Men barna er kanskje ganske små?
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?
Barna blir 7, 9 og 12 år i år. Så ikke så små lenger. Men det må sies at storesøster på enkelte områder er mindre moden enn sine jevnaldrende. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Glamorøs
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Jeg sier go for it!
|
|
|
#47 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?I en leilighet hvor dere styrer alt selv tror jeg ikke 4 uker blir noe problem. Høres heller herlig ut! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Vi har vært tre uker på Kypros flere ganger på den tiden av året, og kan ikke forstå at noen mener det er for lenge |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Helt galskap å være 4 uker på Kypros i juli?Vi er i Spania 4-5 uker hver sommer, helt uten problemer. Er i huset til foreldrene mine, og har basseng (privat) i hagen.
|
|
![]() |
|
|