Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvor er de fornuftige hen?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-16, 12:49   #9
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er de fornuftige hen?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tror det var særlig setningen hos Esme som jeg har uthevet og alle "Enig!" etterpå - noen med diverse kommentarer bl.a. med påstander om Kölnhendelsene - som gjorde at jeg skrev mitt første innlegg. Nå har Esme skrevet innlegg etterpå som har nyansert hva hun mener. Men det jeg har uthevet innebærer å endre asylinstituttet og straffe en gruppe (unge menn) for en forbrytelse de ikke har gjort. Når alle plutselig er enige i dette, er det veldig rart. Det samme skiftet har jo skjedd utenfor FP, så jeg hadde kanskje det i bakhodet når jeg reagerte som jeg gjorde? Og som jeg skrev i første innlegg: Jeg var faktisk usikker på hvorfor jeg fikk den "ekle" følelsen, og jeg har ikke fått ryddet opp i tankene mine helt enda.

Og jeg synes du bidrar _heftig_ til å polarisere debatten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.