Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

[Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Kva for ein påstand passer best for deg?
Eg synest idealet om hårfjerning er kvinneundertrykkande og lar håret vokse 4 3,48%
Idealet er kvinneundertrykkande, men eg barberer armhule likevel når eg skal ut blant folk 6 5,22%
Idealet er kvinneundertrykkande, men eg barberer armar/leggar ute blant folk 25 21,74%
Idealet er kvinneundertrykkande, men eg gjer det likevel på grunn av personleg velvære 16 13,91%
Kroppshår er stygt/ekkelt/lite feminint og eg fjerner alt/mykje heile året 3 2,61%
Eg fjerner kroppshår, og meiner det har lite med kvinnerolle og forventningar å gjere 40 34,78%
Eg fjerner kroppshår fordi det er fint 16 13,91%
Anna. Spesifiser i tråden 5 4,35%
Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-16, 09:14   #11
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hårfjerning - liv og lære

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Joda. Jeg leste også det nederste i Listhaug-tråden der det kun var din gode oppdragelse som hindret deg i å si det du mente. (Men som du sa likevel.)

Ja, jeg synes hår er ekkelt, så jeg tar det bort. Det samme gjelder ørevoksen. Og de lange hårene på haka. Om du ikke forstår det, så er det egentlig greit.

Om du ikke ser nyanseforskjellen mellom å synes folk er ekle (jeg har armhulehår er jo da ekkel) og synes bæsj, puss, snørr og oppkast på avveie er ugreit så tror jeg faktisk ikke jeg greier å forklare deg forskjellen heller.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.