|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har en bildevegg i den ene trappen med ca 30 bilder i vanlig bildeformat. De aller fleste bildene er av barna, men det henger også et lite bryllupsbilde av oss samt at jeg eller mannen er med på et par av de andre bildene. Jeg ville aldri hatt et forstørret bilde av meg selv (ikke engang bryllupsbilde) hengende godt synlig på stueveggen, men vanlige små bilder hengende blandt mange andre er greit. Vi stopper ofte opp i trappen og ser på bildeveggen, smiler av bildene og snakker om når de ble tatt og vi liker den veldig godt. Jeg foretrekker helt klart hverdagsbilder framfor fotografbilder som jeg synes blir så kunstige og rare. En del av bildene byttes også til nyere bilder innimellom. Hva som er trendy og hva andre mener bryr jeg meg ikke om.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 10-08-16 kl 11:53. |
|
|
|
|
|