|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenJeg synes alltid det er hyggelig å komme inn i hjem med familiebilder på veggene. Har nesten ingen selv, men det skylder i større grad "har ikke somlet meg til å printe ut og ramme inn" enn noe annet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Borte
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenJeg har bildelister med varierende familiebilder og der er det bilder av meg, inkludert brudebilde. Det er bare små formater da, så det ruver ikke akkurat i interiøret.
|
|
|
#23 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har en bildevegg i stua med svart/hvitt bilder, der er det et lite bryllupsbilde av oss og også noen av ungene. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har bryllupsbildet og 2-årsbildene av barna på veggene. Jeg vil helst henge bryllupsbildet på soverommet og ikke stua, men mannen vil så gjerne ha det i stua. Inntil vi bygger nytt soverom (på planleggingsstadiet) så får det sikkert henge, men når soverommet er ferdig tror jeg jeg bare tar det dit. Uten å spørre.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder av seg selv på veggenNei vi har ikke det. Bryllupsbilde av oss selv altså. Husker vi fikk forstørret opp ett i A4 størrelse, men det kom aldri på veggen tror jeg. Ungene og andre familiemedlemmer har jeg hjemmesnekra bilder av str 13x18cm rundt forbi. Ungene har vært hos fotografen, men det er liksom ikke bildene derfor jeg syns er mest sjarmerende..
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har bryllupsbilde, babybilder, et bilde av barna sammen og et familiebilde. Alt utenom familiebilde er på lerret, ikke kjempestore men sikkert mer enn det som er trendy, da. Vi er vel ikke så trendy uansett, i grunnen. Jeg synes det er koselig, og ungene liker å se på bryllupsbildet og spørre hvor de egentlig var da ("Var jeg ingen steder? Så jeg bare svart da?"), og så er det et koselig minne. Har ikke falt meg inn at det skulle være feil på noe vis, men som sagt, åpenbart veldig lite trendy. Vi har gråish vegger nå da, det er fortsatt trendy eller?
|
|
|
|
#27 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder av seg selv på veggen
Hvis man skal gå ut fra trådene på FP de siste månedene, er det definitivt mer trendy med minst en blå-grønn vegg ett eller annet sted. Men mulig grått er trendy fremdeles. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi er i har-ikkje-somla-oss-til-å-bestille-kategorien. Vi har planer om å bestille bryllupsbilder og familiebilder vi har tatt hos fotograf til å henge på veggen. Det blir neppe veldig store format, men vi skal fikse det.
|
|
|
|
#29 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har bilder spredt over hele huset. Jeg liker bilder. Av oss selv er det vel bare i trappeoppgangen vi har bilder, fra Paris tror jeg. Ikke forstørrelser eller noe sånt, bare salig kaos i trappeoppgangen. I stua har vi et gigaettårsbilde av eldstemann (jepp - 90-tallet), og to innrammede forstørrelser av de to neste barna. Ca. A4 tror jeg, men med passepartour som gjør at rammene er en del større. Og så har vi litt andre bilder av folk og fe i stua, men ikke forstørrelser. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har vel ingen bilder av oss på veggen nå. Da jeg bodde med min ex hadde vi bilde av barna i trappa, tatt hos fotografen.
|
|
|
#31 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har noen magnetbilder på kjøleskapet da. Det er veldig ok synes jeg. Bilder som bringer frem gode minner hos alle, vi ser de ofte og de er ikke for prangende.
|
|
|
#32 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har fortsatt ikke fått til noe bryllupsbilde - det er jo bare sju år siden, så satser på det fortsatt er håp. Vi skal ha, og plassen er bestemt, vi har bare ikke valgt hvilke bilder vi vil bruke.
|
|
|
|
#33 |
|
Shake it out!
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenJeg har mange bilder av unger og slekt i trappen. Jeg har også bilder av ungene rundt omkring på hyller. Ingen fotografbilder på veggen, men minsten har det gamle familiebildet (A4 på rommet sitt) og eldstemann har brudebildet av meg på rommet. Det av oss begge ligger i en eske i kjelleren av naturlige grunner.
|
|
|
#34 |
|
ctrl+z
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har en familiebildevegg i stua med fotografier knipset av meg, forstørret på lerret. Der er det også bilder av meg, det er helt uproblematisk.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 10-08-16 kl 17:05. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi har mange bilder av oss på stueveggene.
|
|
|
|
#36 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Bilder av seg selv på veggenVi hadde et lite bilde av oss fra bryllupsdagen da vi bodde sammen.
|
|
|
#37 |
|
Leser
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenIngen bilder av oss på veggen. Noe for at vi aldri somler oss til å gjøre det, noe på grunn av pris og noe for at det "ikke er oss" - jeg synes det er rart å se på babybilder av jentene, de ser jo ikke slik ut!
|
|
|
#38 |
|
intro
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenHar et bilde av ett av barna på veggen.
|
|
|
|
#39 |
|
En som trener
|
Sv: Bilder av seg selv på veggenJeg/vi gikk på Fames reklamekampanjer og bestilte gigantiske rammer med tre bilder av barna som babyer. De hang lenge på hytta, men da den ble solgt og vi ble skilt, hang jeg de opp i stua. Synes forsåvidt det er koselig å ha de der, men de blir nok flyttet til kjellerstua når jeg får det igjen (leier den ut nå). Stort bryllupsbilde på veggen hadde vi også, men det er av naturlige grunner fjernet. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Bilder av seg selv på veggen
|
|