Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bilder av seg selv på veggen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-16, 11:49   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av seg selv på veggen

Jeg synes alltid det er hyggelig å komme inn i hjem med familiebilder på veggene. Har nesten ingen selv, men det skylder i større grad "har ikke somlet meg til å printe ut og ramme inn" enn noe annet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 11:54   #22
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bildelister med varierende familiebilder og der er det bilder av meg, inkludert brudebilde. Det er bare små formater da, så det ruver ikke akkurat i interiøret.

Vi har noen bilder av ungene hengende på veggen her og der.

Har aldri vært hos fotograf og har ikke akkurat savnet oppstilte fotografbilder fra 15-16 år tilbake på stueveggene.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 11:57   #23
Cabrel
Aktiv

Cabrel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Vi har en bildevegg i stua med svart/hvitt bilder, der er det et lite bryllupsbilde av oss og også noen av ungene.
Jeg synes det er fint å ha noen bilder av oss oppe, men jeg ville ikke hatt bilder av oss overalt.

Tenker litt på å lage en bildevegg i hallen også, hvor det er litt mer øyeblikksbilder og fra ferier og slikt. Men da blir det nok uten rammer tror jeg.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 12:02   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har bryllupsbildet og 2-årsbildene av barna på veggene. Jeg vil helst henge bryllupsbildet på soverommet og ikke stua, men mannen vil så gjerne ha det i stua. Inntil vi bygger nytt soverom (på planleggingsstadiet) så får det sikkert henge, men når soverommet er ferdig tror jeg jeg bare tar det dit. Uten å spørre. Det er ganske stort. Ungene sine kan få henge, de er mindre og henger mindre synlig til.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 12:12   #25
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei vi har ikke det. Bryllupsbilde av oss selv altså. Husker vi fikk forstørret opp ett i A4 størrelse, men det kom aldri på veggen tror jeg. Ungene og andre familiemedlemmer har jeg hjemmesnekra bilder av str 13x18cm rundt forbi. Ungene har vært hos fotografen, men det er liksom ikke bildene derfor jeg syns er mest sjarmerende..

Sånn går som alt annet i bølger. Det var en stund jeg holdt på å spy av sånne bilder tatt på Fame, med OneBigHappyFamily som hoppet (hvorfor måtte alle alltid hoppe??) med jeans og t-skjorte på, helst barbeint, og med helt hvit bakgrunn. De hang ca overalt. Men det har gått over tror jeg, nå er det ikke mye familiebilder rundt omkring i det hele tatt.

Vi var visst litt i forkant av den trenden, for har aldri likt store familiebilder i grunnen.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 12:14   #26
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi har bryllupsbilde, babybilder, et bilde av barna sammen og et familiebilde. Alt utenom familiebilde er på lerret, ikke kjempestore men sikkert mer enn det som er trendy, da. Vi er vel ikke så trendy uansett, i grunnen. Jeg synes det er koselig, og ungene liker å se på bryllupsbildet og spørre hvor de egentlig var da ("Var jeg ingen steder? Så jeg bare svart da?"), og så er det et koselig minne. Har ikke falt meg inn at det skulle være feil på noe vis, men som sagt, åpenbart veldig lite trendy. Vi har gråish vegger nå da, det er fortsatt trendy eller?

Gammel 10-08-16, 12:46   #27
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vi har gråish vegger nå da, det er fortsatt trendy eller?

Hvis man skal gå ut fra trådene på FP de siste månedene, er det definitivt mer trendy med minst en blå-grønn vegg ett eller annet sted. Men mulig grått er trendy fremdeles. Jeg sitter stille i båten og venter på at eggehvitt skal bli in igjen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 12:51   #28
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er i har-ikkje-somla-oss-til-å-bestille-kategorien. Vi har planer om å bestille bryllupsbilder og familiebilder vi har tatt hos fotograf til å henge på veggen. Det blir neppe veldig store format, men vi skal fikse det.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 12:53   #29
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Vi har bilder spredt over hele huset. Jeg liker bilder. Av oss selv er det vel bare i trappeoppgangen vi har bilder, fra Paris tror jeg. Ikke forstørrelser eller noe sånt, bare salig kaos i trappeoppgangen. I stua har vi et gigaettårsbilde av eldstemann (jepp - 90-tallet), og to innrammede forstørrelser av de to neste barna. Ca. A4 tror jeg, men med passepartour som gjør at rammene er en del større. Og så har vi litt andre bilder av folk og fe i stua, men ikke forstørrelser.

Jeg liker bilder. Tror faktisk det bare er på soverommet vårt at vi ikke har noen fotografier i det hele tatt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 13:01   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vel ingen bilder av oss på veggen nå. Da jeg bodde med min ex hadde vi bilde av barna i trappa, tatt hos fotografen. Rett etter vi gifta oss hadde vi vel bryllupsbildet oppe og. Nå vet jeg ikke hvor det er.

Jeh kunne godt ha tenkt meg en vegg med en mix av familiebilder, men det blir nok aldri noe av. Nå er det kun Pjokken som har et bilde hengende på soverommet, av meg da jeg gikk i 1.klasse

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 13:02   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noen magnetbilder på kjøleskapet da. Det er veldig ok synes jeg. Bilder som bringer frem gode minner hos alle, vi ser de ofte og de er ikke for prangende.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 13:03   #32
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har fortsatt ikke fått til noe bryllupsbilde - det er jo bare sju år siden, så satser på det fortsatt er håp. Vi skal ha, og plassen er bestemt, vi har bare ikke valgt hvilke bilder vi vil bruke. Ellers har vi både fotografbilder av barna, andre bilder av barna og er i gang med en stor bildevegg i trappegangen der vi skal ha alle slags bilder - barnehagebilder, familiebilder, fotografbilder og hverdagsglimt. Jeg liker masse bilder, det gjør meg glad, og jeg har aldri tenkt så mye over hva som er trendig i så måte. (De der lerretsbildene alle hadde ei stund er jeg vel riktignok ikke så glad i, jeg liker rammer. Gjerne gamle rammer.)

Jeg synes det er hyggelig å stoppe opp litt og se på besteforeldrene mine som holder rundt hverandre, Matilda 3 år på skogstur med pappa, Matildamannens førsteklassebilde og ungene våre med besteforeldrene sine. Det gjør meg glad.

På soverommet har vi bildevegg med motiver fra steder vi har vært, akkurat der kan jeg styre meg for familiebilder.

Gammel 10-08-16, 13:14   #33
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mange bilder av unger og slekt i trappen. Jeg har også bilder av ungene rundt omkring på hyller. Ingen fotografbilder på veggen, men minsten har det gamle familiebildet (A4 på rommet sitt) og eldstemann har brudebildet av meg på rommet. Det av oss begge ligger i en eske i kjelleren av naturlige grunner.

Jeg synes det er koselig med bilder, særlig slike trappesamlinger med bilder fra mangoldige år.

Jeg har en vinduskarm full av småting ungene har laget også -sjarmerende rot.

Gammel 10-08-16, 13:15   #34
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en familiebildevegg i stua med fotografier knipset av meg, forstørret på lerret. Der er det også bilder av meg, det er helt uproblematisk.

Vi har et bitte lite takkekort bilde (som ble til overs) fra bryllupet i 2002 og et bilde fra da vi traff hverandre i 1997 fremme også.

Sist redigert av Blondie : 10-08-16 kl 17:05.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 13:21   #35
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi har mange bilder av oss på stueveggene.
Vi har bryllupsbilde, familiebilde, en fotocollage av ungene, og en vegg med instagrambilder.
Det er sikkert ikke på interiørfronten, men vi liker det.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 13:24   #36
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde et lite bilde av oss fra bryllupsdagen da vi bodde sammen.

Nå har jeg to bilder av engang jeg var modell for en kroppsmaler, også har jeg lerretsbilder av ungene da de var babyer. Familiebilder er det lite av.

Gammel 10-08-16, 13:33   #37
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen bilder av oss på veggen. Noe for at vi aldri somler oss til å gjøre det, noe på grunn av pris og noe for at det "ikke er oss" - jeg synes det er rart å se på babybilder av jentene, de ser jo ikke slik ut!

Gammel 10-08-16, 13:36   #38
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har et bilde av ett av barna på veggen. Ren tilfeldighet. Tidligere hadde vi et bryllupsbilde i 10 x 15 cm størrelse, men det må være 10 år siden. Egentlig skulle vi ha en familiebildevegg i trappa, slik Myria beskriver, men man har somlet noe voldsomt.

En pussig ting jeg har lagt merke til, er at det iblant er de folka som ellers er ekstremt beskjedne og lite selvhevdende som bestiller 3-4 digre bryllupsbilder av seg sjøl i gullramme i henger dem i stua. Det er en merkelig ting som jeg har grunnet litt over.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 13:47   #39
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg/vi gikk på Fames reklamekampanjer og bestilte gigantiske rammer med tre bilder av barna som babyer. De hang lenge på hytta, men da den ble solgt og vi ble skilt, hang jeg de opp i stua. Synes forsåvidt det er koselig å ha de der, men de blir nok flyttet til kjellerstua når jeg får det igjen (leier den ut nå). Stort bryllupsbilde på veggen hadde vi også, men det er av naturlige grunner fjernet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-16, 13:51   #40
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi har fortsatt ikke fått til noe bryllupsbilde - det er jo bare sju år siden, så satser på det fortsatt er håp. Vi skal ha, og plassen er bestemt, vi har bare ikke valgt hvilke bilder vi vil bruke. Ellers har vi både fotografbilder av barna, andre bilder av barna og er i gang med en stor bildevegg i trappegangen der vi skal ha alle slags bilder - barnehagebilder, familiebilder, fotografbilder og hverdagsglimt. Jeg liker masse bilder, det gjør meg glad, og jeg har aldri tenkt så mye over hva som er trendig i så måte. (De der lerretsbildene alle hadde ei stund er jeg vel riktignok ikke så glad i, jeg liker rammer. Gjerne gamle rammer.)

Jeg synes det er hyggelig å stoppe opp litt og se på besteforeldrene mine som holder rundt hverandre, Matilda 3 år på skogstur med pappa, Matildamannens førsteklassebilde og ungene våre med besteforeldrene sine. Det gjør meg glad.

På soverommet har vi bildevegg med motiver fra steder vi har vært, akkurat der kan jeg styre meg for familiebilder.

Åtte her.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.