Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?
Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.
Hehe, godt spørsmål i grunn :P Og godt mulig jeg tråkker uti det nå, men jeg føler det vi har er tidløst i min verden...
Vi har en enkel hjørnesofa. Stoff, for første gang, og den er grå. Vi kjøpte den for 2 år siden, da vår gamle så heller sjaber ut, og tanken var at denne skal vi ha i mange, mange år, så form og farge var et tema. Den måtte passe inn på vår stue, være nøytral i fargen, da jeg plutselig kan finne på å male om stua, etc.
Resten på stua består av svarte møbler. Tv-benk, en sjenk og et skap. Svart med håndtak i børstet stål.
Mørke møbler er vel pr definisjon kanskje ikke tidløst, men for oss er det det. Om du skjønner. Enkle møbler uten for mye dill og typiske moteting.
Ett eller annet...
Jeg er ikke så opptatt av mote her som du kanskje fortår, og tenker vel tidløst ut fra hva jeg vet jeg kan like, og ikke minst kombinere med andre ting, så lenge møbelet lever.
Jeg er ikke ute etter å ta deg. Det er bare interessant å høre hva andre mener er tidløst, for erfaringsmessig varierer det en del.
Egentlig er ikke jeg heller opptatt av moten og følger den ikke med vilje, men man blir jo gjerne litt påvirket av det man ser i butikken, hjemme hos andre og på bilder.
|