Sv: [Interiør] Hvor stilsikker er du?
Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.
Vi hadde de stolene vist i første innlegg. Men de ble skjeve og trekket var fliset på alle, så vi byttet de etter ti år, da hadde de vært stygge i fem. Vi er flinke til å resirkulere på Finn.no, men de stolene var det null interesse for selv om de ble gitt bort.
Jeg, og vi har flyttet mye fra vi var 20 til 35 år, og derfor hatt få ting å ta med til felles bolig som vi kjøpte i 2005. Vi liker skandinavisk design, mest dansk, og betaler litt for det, har derfor byttet ut få ting. Vi har i det hele tatt få ting. Eldstejenta har vært så innmari klåfingret, og glad i å klarte i møbler, så vi har i mange år stått over ting.
Jeg bryr meg aldri om trender, har aldri pyntefat, lykter, leser ikke blogger eller blader for inspirasjon.
Vi reklamerte på våre stoler (og kjøpte utemøbler som jeg heller ikke er fornøyd med ).
Jeg liker også skandinavisk design, men det har jo vært i vinden de siste årene så jeg blir jeg usikker på om det er reelt for min del, eller om det bare er et utslag av eksponering.
Pyntefat finner du ikke her heller. Jeg er altfor lat til å tørke støv av nips og vi har så mye leker flytende rundt at "less is more" gjør at vi unngår komplett kaos.
|