Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når pakker dere bort julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-20, 19:34   #11
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når pakker dere bort julen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg skjønner jo at det ikke er slik for alle sånn egentlig, så litt flåsete sagt fra meg. Litt på samme nivå som at noen synes de som hater vinter og snø er tullinger. Det er selvsagt mange grunner til at mange hater vinter, og har store, reelle utfordringer når det er mye snø. Hvis man ønsker å argumentere saklig for eller imot. Det er bare slik man sier, ikke særlig seriøst ment.

Uansett, for min del elsker jeg alt med jul, juletre, julepynt og hele faderullan, og ikke minst ferie, så jeg skulle gjerne fortsatt en god stund til. Derfor sier jeg, litt sånn fjasete og useriøst, at jeg ikke skjønner meg på de som gleder seg til hverdag. Da handler det selvsagt ikke om at jeg ikke er klar over at det finnes ensomme, fattige, nyskilte, folk som har mistet noen eller har barn med utfordringer, så jeg trenger ikke lange forklaringer og mange eksempler på dette. Jeg mener bare de som er drittlei julepynt tredje juledag og helst vil ha det vekk før nyttårsaften, og de folka på jobb som påpeker at joda, "det er jo godt å komme tilbake til hverdagen også".

Så beklager hvis jeg såret noen, jeg har all mulig sympati med de som har trasige juler altså.

Neida, jeg hadde sikkert litt såre tær på vegne av mange, altså. Og så var det ikke bare deg heller. Jeg skjønner hva du mener egentlig. :kumbayah:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.