Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva har du plutselig fått tid til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-20, 15:28   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du plutselig fått tid til?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Skolen har ikke lagt opp til det, men det har tatt noen dager å få koordinert. Ledelsen avlaster oss og tar over noe kontakt med IKO-elever, og elevtjenesten er for lengst kobla på de elevene som trenger det. Problemet nå i starten er mest å flytte undervisning over på Teams, fordi It’s Learning henger hele tida, og at jeg allerede er kraftig bakpå med vurdering etter ti dager influensa. I tillegg har jeg mange elever som er litt vel pliktoppfyllende og bomber meg med meldinger, og de får beskjed om å roe seg ned litt. IT-supporten kommer til å gå seg til i løpet av noen dager nå. Vi har fått på plass et system for å følge opp at elever ikke bare siger unna. Det kommer til å bli mindre bare jeg får unna den rettebunken, men det er vanskelig å få konsentrert seg når det koker i alle ender.

Men må virkelig alt dette fikses denne uka? Dette har jeg ikke noe med, men uansett. Elevene overlever om de må vente litt på de vurderingene og Teams henger det også og uansett skal det bli ny server på ITS i dag. Det er bra du ber elevene roe seg ned. Som skoleleder må jeg innrømme at jeg mener jeg har en todelt oppgave nå; det ene er å ivareta elevene og det andre er å ivareta lærerne. Da må vi tillate den siste gruppa å ta seg litt tid, og det er et ledelsesansvar å kommunisere. Nå sier jeg ikke at din ledelse ikke har gjort det. Men ingen tjener på at en fjerdedel av arbeidsskokken ikke er istand til å jobbe når skolene en gang åpner igjen grunnet for stor belastning hjemme.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.