|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?
Har akkurat spist. Hadde planer om å ta en pause halv tolv og spise maten ute, men så ringte en kollega og spurte om noe jobbrelatert (som jeg trengte å sjekke på pc), så dermed utgikk det. Blir faktisk kortere lunsjpause nå enn normalt.
![]() |
#22 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?For å ikke være helt grinchen så har jeg jo faktisk fått tid til å steike et brød mens jeg har hjemmekontor, siden det er langtidshevet fra dagen før så er det bare å tømme i brødform, etterheve og steke. DET har jeg fått tid til i minste en dag.
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Ingenting! Travlere enn noensinne!
![]() |
#24 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Hjemmekontor med to hjemmeskolebarn gir ikke mer tid.
![]() |
#25 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Noen av oss har ingen jobb å gå til så tid har vi nok av. Nå er jo jeg sykemeldt da, men hadde uansett ikke kunnet jobbe. Hjrmmeskole tar litt mer tid enn det leksene gjorde før, men nå er det ikke noe tidspress lenger så jeg skal ikke klage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg synes ikke jeg har fått så mye mer tid. Men vi rydder og stuller litt mer enn ellers når vi trenger en liten time out. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg synes IKKE jeg har mer tid. Jeg sover en time mer per natt, da. Det er jo noe. Men jeg jobber veldig mye, og siden jeg føler behov for å lufte meg (gå tur eller trene ute) etter jobb, så har dagen gått. Da er det tid for nyheter og HBO Nordic, altså, ikke rydding i skap eller støvtørking av gardinstenger.
![]() |
#29 |
Medlem siden: Sep 2007
Sånn er det med meg og. Har absolutt ikkje tid til noko meir. Heller mindre.
![]() |
#31 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Samme her, sliter med å få jobbet gjør jeg også.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Har mer tid nå, men jeg har store barn som følger hjemmeskoleopplegget uten at de trenger hjelp av meg. Jeg sparer reisetid, og ettersom jeg er i karantene så slipper jeg å bruke tid på å gå og handle også.
![]() |
#33 |
I mål
|
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Vi jobber til vanlig fulle dager, følger opp fritidsaktiviteter og jobber mer om kvelden, så dette er mye roligere. Bare det at ingen av barna skal noe og at det ikke er noe dugnad samt totalt sett må det nødvendigvis bli mindre jobb. Mer tid med barna, det nytter ikke med en fireåring å prøve noe annet. Vi jobber det vi greier i løpet av dagen og tar resten om kvelden etter ni. Mye roligere kvelder også når ingen skal noe, rekker for eksempel se litt på tv og strikke litt hver kveld, noe jeg til vanlig bare rekker i helgene. Hvordan man opplever ting nå henger kanskje litt sammen med hva man rekker til vanlig og hvordan man til vanlig organiserer seg, ikke bare hvor travelt det er nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har en jobb der det hagler inn mailer og meldinger som må besvares fort, og telefoner og en del møter hver eneste dag fra 08-1530 og det er enda verre nå siden jeg må gjete/underholde særlig 6-åringen hjemme, og ungdommene litt også - og jeg takler skikkelig dårlig å bli forstyrra hele tiden så jeg har litt å gå på der.
![]() |
#35 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Selv om jeg jobber, så er jo dagene totalt sett roligere. Jeg slipper å bruke tid på å kjøre hjem fra jobb, hente i barnehage og organisere fritidsaktiviteter på ettermiddagene. Men med alle hjemme blir det mye mer rot, matlaging og forstyrrelser, så jeg føler ikke jeg gjør så mye fornuftig. Vi er mer sammen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
I mål
|
Jepp. Men mer rot. Men bare det at ingen skal ut og inn og ingen har noen planer, sparer man jo veldig mye tid på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har uendelig mye mer tid, synes jeg. Jeg laget klart alt av undervisningsopplegg på fredag og søndag, og det er lite spørsmål fra elevene. Opplegget var nok ganske enkelt og klart, og jeg har fått tilbakemelding på at de syntes det var gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Mer tid?
![]() |
#39 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Tiden jeg pleier å bruke på å reise til jobb bruker jeg på å sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|