Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fly kun med håndbagasje i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Kommer du til å kun ha med håndbagasje på flyturen i sommer?
Ja, kun håndbagasje. Ikke mellomlanding 13 15,48%
Nei, jeg tar med bagasje og håper på det beste. Ikke mellomlanding 43 51,19%
Ja, kun håndbagasje. Mellomlanding 5 5,95%
Nei, jeg tar med bagasje og håper på det beste. Mellomlanding 11 13,10%
Flymat 12 14,29%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-22, 12:28   #11
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fly kun med håndbagasje i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Jeg er også en "håndbagasjehater" - og kan ikke skjønne at det er plass til at alle passasjerer tar med kabinkoffert.
Men- nå står det jo på billetttypen vår at det er lov med koffert + veske under setet.
Begynte å ta mål på kabinkoffertene våre, og med hjulene så er de noen cm større enn tillatt. Er dette helt nøyaktig og strengt, eller er det slik at kabinkoffert er kabinkoffert?

Det er forskjell på bagasjen du har lov til å ta med. Noen billettyper tillater de "store" håndbagsjene som går i hattehylla. Hvis dere kun har håndbagasje under setet så er det en mye mindre størrelse på den enn tradisjonell håndbagasje.

Jeg vet ikke hvor mye de kontrollerer. Håper folk holder seg til det de har lov til å ta med uansett, sånn at det går opp for alle. Jeg hatr hørt om kontroller der man har måttet betale hvis man har med for mye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.