Sv: Unngår helsepersonell å vaksinere barna sine? Spørris
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Det er helt greit for meg at jeg ikke tas seriøst. Jeg lyver både om hjerneskadde barn og jeg lyver om paret som mistet barnet sitt 
Faktisk ble jeg litt hjerneskadd også av alle disse sykdommene, derfor jeg er så dum i hodet mitt.
Jeg synes du er svært usaklig. Det er ingen som sier at du lyver, bare at du dropper å se disse triste tingene i sitt rette perspektiv.
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Jeg kan bare gjenta, jeg baserer det jeg sier på hva legene sa til meg.
Hvor mange barn døde av røde hunder kusma på 70 tallet?
Vel, du gadd i hvert fall ikke lese det jeg sakset inn om røde hunder i USA på 60-tallet i innlegg 121, så her kommer det en gang til:
Sitat:
Rubella peaked in 1964 and 1965, when 12.5 million cases were reported (USA). As a result, 20,000 babies were born with birth defects, 6,200 babies were stillborn, and an estimated 5,000 births were aborted, both naturally and assisted. At that time no treatment by vaccination existed and this only became available in 1969. The disease was dangerous because in children it was almost unnoticable and pregnant women often did not know that they had been exposed.
12,5 millioner rapporterte smittede resulterte i TJUE TUSEN barn med misdannelser, SEKS TUSEN TO HUNDRE dødfødte og anslagsvis FEM TUSEN aborter! Over TRETTI TUSEN skadede eller døde barn! Tror du vi hadde fått de samme tallene om vi hadde vaksinert 12,5 millioner mennesker mot røde hunder?!
|