Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-07, 23:59   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Det kunne jammen noen trengt. Jeg har tre unger på tre forskjellige avdelinger i samme barnehage, og det er bare helt utrolig noen gang hva de klarer å få til ang. påkledning selv om de har likt med seg i utgangspunktet.

I dag hadde jeg f.eks. sendt med vinterdresser pga. at det var veldig kaldt og surt på morgenen og det var ikke meldt så varmt heller. Men det ble vel 5 pluss grader og litt sur vind utpå dagen. Største tulla hadde da på seg vinterdressen med ullundertøy under (det var sånn jeg hadde tenkt det i utgangspunktet om hun skulle ha på seg vinterdressen i det hele tatt i dag). Men de hadde klart å ta på henne ei tykk fleecejakke under vinterdressen og ei tykk regnbukse med fleecefor utenpå vinterdressen. Fleecejakka var ikke hennes engang, for nå har vi bare tynt og tykt ulltøy liggende der fordi vi skal unngå minst mulig feil påkledning. Men jeg hadde ikke tenkt at den kombinasjonen gikk ann å tenke å ta på engang når det var noen plussgrader, men kanskje det bare er meg? Tulla var i alle fall glovarm.

Mellomste tulla hadde bare på vinterdressen med ullundertøyet under, og var helt passe. Minstemann hadde vanlig tynn regnbukse utenpå vinterdressen, men han sitter bare på bakken, så han var ikke for varm han heller tror jeg. Men vinterdressene er tross alt vanntette, men det har de heller ikke skjønt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.