Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gaver med ulik verdi til egne barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 16:16   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Gaver med ulik verdi til egne barn

Har hatt en liten diskusjon med en jeg jobber med og han syns det var rart at jeg kunne kjøpe for så ulike summer på gaver til ungene. Eksempelet var bursdagene deres som er innenfor samme mnd. Den ene fikk en sykkel til 1600 + litt småtteri, den andre fikk en sykkel til 800 + en minipc til 300 og minstemann fikk sabeltannutstyr til ca 700 kr (for mellomste ble det nok litt jevnere da sykkelen hennes ble stjelt en mnd etter bursdagen så jeg måtte kjøpe en ny).

Til jul skal eldstejenta få skiutstyr som jeg regner med kommer på en 2500-3000 kr. De to andre vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe til i år, må sjekke skiutstyret til mellomste, men minstemann får nok en akebrett til maks 500 kr. (de får gaver av pappan i tillegg, han vil nemlig ikke være med på å spleise med meg)

Er dette urettferdig og "galt"?.

Ungene reagerer ikke på det i det hele tatt og det jevner seg ut siden de får ting når de trenger det og når de minste blir eldre kommer utstyret deres til å koste mer også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.