Sv: Heksejaktes det på Gro nå?
Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.
Jeg vet at det ikke er noe problem å pendle mellom Geneve og Nice, men i mine øyne ville det vært mye mer naturlig å bo i Geneve når man er leder for WHO. Når man velger en annen løsning, som til gjengjeld gir skattefordeler, blir jeg mistenksom.
Noen politikere visste sikkert om den muligheten som eksisterer, andre gjorde det ikke. Noen synes muligens det er en god ordning. I mine øyne er det i hvert fall ikke god arbeiderpartipolitikk.
Jeg mener forøvrig at man faktisk bør kunne forvente en høyere moral blant våre folkevalgte enn blant folk flest.
Med hilsen trofast AP-velger som føler seg ført bak lyset av Landsmoderen 
Hun har ikke bodd i Nice mens hun ledet WHO. Da bodde hun i Geneve (der hvor de kontorene til WHO ligger).
Problemet med denne saken er at VG sine journalister ikke er hva jeg kaller journalister med integritet - jeg stoler fint lite på hva de skriver med mindre jeg vet at de refererer sanne kilder. I denne saken fremhever de enkelte deler av historien - på en slik måte at Gro settes i et svært dårlig lys. Som trofast Ap-velger bør du ikke dømme Gro på denne saken.
|