Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en merkefreak?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 22:06   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Nix. Overhode ikke merkefreak når det gjelder barna. Dvs, jeg kjøper kvalitet når det gjelder sko og uteklær, men når det gjelder bukser og gensere og andre ting som de vokser ut av eller ødelegger lenge før de sliter dem ut, så gir jeg bæng.

Besteforeldre må gjerne handle merkeklær, jeg synes H&M og tilsvarende er helt ok.

Og Hello Kitty elsker eldstemann, synes katten er søt, jeg

Eldstemann har forresten begynt å bli litt merkeorientert, og ønsker seg wow-klær. Har kjøpt litt på salget til henne, men er ikke akkurat imponert . Buksa jeg kjøpte røk i sømmen etter en ukes bruk. Hadde tilsvarende oppelvelse med en merkebukse jeg kjøpte i Italia. Så mye for kvalitet... Ok, så var det salg, men det var ikke andresortering jeg kjøpte .

Svaret må være at jeg kjøper kvalitet mht klær som skal holde dem varme og tørre, men ikke mht bruksklær. Eller selskapsklær for den saks skyld.

Emneord
merkeklær

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.