|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en merkefreak?
Men det har ikke nødvendigvis noe med merker og pris å gjøre. Vesla har mest klær fra H&M, og de har nå vært like fine hele tiden (og jeg vasker og TROMLER klær hver dag). Et par dyre merkeplagg innkjøpt av svigers, derimot, har måttet kasseres ganske kjapt pga. dårlig kvalitet.
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
Nei, ikke alltid, men som regel. H&M-klærne mine mister fort fasongen, de blir ikke direkte ødelagte, men fort stygge.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
Helt enig! Jeg har erklært overfor meg selv at jeg ikke lenger gidder å kjøpe klær til meg selv på HM og diverse andre billigkjeder. Jeg er så lei av å måtte kassere klær etter noen gangers bruk fordi halsen er slaskete eller genseren nuppete.
![]() |
#4 |
superbruker
|
Hvis man kjøper det aller billigste som finnes på H&M så kan det hende at det mister fasongen etter kort tid. Jeg tenker da på disse kjolene, buksene osv som koster rundt 50-100 kr osv. Som regel har de holdt seg helt ypperlig og er kjempefine å ha på uvørne unger i barnehagen og på lekeplassen. Som regel har tøyet ungene mine blitt ødelagt av malingsflekker osv som ikke har gått bort i vask. Jeg syns faktisk at jeg oftere opplever at dyrere tøy mister fasongen lettere.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Hører mange si det, men da lurer jeg på om jeg rett og slett bare er født under en heldig stjerne siden de aller fleste H&M-klærne til vesla (og meg selv) har holdt i faktisk flere år, selv om de blir vasket og tromlet flere ganger i uka.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Det er meget mulig.
![]() |
Emneord |
merkeklær |
|
|