|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er du en merkefreak?
Nei, ikke alltid, men som regel. H&M-klærne mine mister fort fasongen, de blir ikke direkte ødelagte, men fort stygge.
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig! Jeg har erklært overfor meg selv at jeg ikke lenger gidder å kjøpe klær til meg selv på HM og diverse andre billigkjeder. Jeg er så lei av å måtte kassere klær etter noen gangers bruk fordi halsen er slaskete eller genseren nuppete.
![]() |
#3 |
superbruker
|
Hvis man kjøper det aller billigste som finnes på H&M så kan det hende at det mister fasongen etter kort tid. Jeg tenker da på disse kjolene, buksene osv som koster rundt 50-100 kr osv. Som regel har de holdt seg helt ypperlig og er kjempefine å ha på uvørne unger i barnehagen og på lekeplassen. Som regel har tøyet ungene mine blitt ødelagt av malingsflekker osv som ikke har gått bort i vask. Jeg syns faktisk at jeg oftere opplever at dyrere tøy mister fasongen lettere.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Hører mange si det, men da lurer jeg på om jeg rett og slett bare er født under en heldig stjerne siden de aller fleste H&M-klærne til vesla (og meg selv) har holdt i faktisk flere år, selv om de blir vasket og tromlet flere ganger i uka.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
Det er meget mulig.
![]() |
Emneord |
merkeklær |
|
|