Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en merkefreak?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-08, 17:58   #9
TBM
Passiv

Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg liker å kle ungene mine i klær som ikke alle andre har. Det er kanskje snålt for noen, men sånn er det. Jeg synes det er gøy å handle klær, og elsker å finne litt mer unike klær enn "Hello Kitty" o.l. Det samme gjelder meg selv, jeg prøver ikke å kopiere stilen til alle på jobb. For å komme med et eksempel.

Jeg kopierer ikke stilen til alle på jobb - eller andre forøvrig. Finner mine basisklær rundt omkring - og har ikke opplevd (unntatt i ett tilfelle) å treffe på andre damer i samme antrekk.

Nå dreide imidlertid dette seg om barn da - og det er jo stor forskjell på å kjøpe kostbare klesplagg til barn som vokser ut av de etter et år (eller knapt det) og et klesplagg til meg som skal vare i flere år.

Jeg synes det er snålt at man kjøper de dyre merkeklærne til ungene. Likevel - enhver får styre seg selv - men jeg blir bare ikke imponert over foreldre som kler opp ungene sine som små moteløver...

Svar med sitat

Emneord
merkeklær

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.