Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en merkefreak?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 22:17   #10
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Når det gjelder yttertøy og sko: Ja, litt. Hittil har vi sverget til Troll når vi har kjøpt dresser. Dette fordi jeg innbiller meg at de er best mtp. å holde barna tørre og varme, samt at de har god bevegelighet. Også ved kjøp av vinterluer og -votter har vi kjøpt forholdsvis dyre merker (Troll eller Reima). Jeg anser gode sko som viktig, så det har vi også gått etter anerkjente merker. For så vidt ikke for merket i seg sjøl, men vi har opplevd at de skoene har virket best.

Når det gjelder vanlig innetøy: Nei. Barna vokser ut av klærne så raskt at de uansett ikke sliter klærne sine. Det aller meste av barnas klær kommer fra HM eller Lindex.
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg ser mye lekkert barnetøy fra litt dyrere merker, men mannens iherdige forsøk på å banke inn i skallen min at jeg må unngå å formidle til barna at klær og utseende er viktig, begynner omsider å nå inn. Sakte, men dog ...

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
merkeklær

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.