Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilstolguruer, hva anbefales?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-08, 11:11   #10
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilstolguruer!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Vi har også HTS Izi kid, er kjempefornøyd og plassen er ikke noe problem, men det er desverre vekten. Han veier nå over 17 kilo uten kler og jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre. Han er ca 100 cm, lengden er ikke noe problem. Plass til bena har han og, er mer fornøyd med dette enn Acta graco setet, der har vi problem med skulder/nakke puten for selene presser den ned i skulderene når vi starmmer setet. Bør vel kanskje ta ut den puten, men føler at stolen ikke er like sikker da.
Men dere som sier det finnes bakovervendte bilstoler opptil 25 kg, hvilke da? Trodde det bare var opptil 18 kg jeg.

Nå har jeg skravlet nok, dermed tilbake til hovedtemaet. Vi må også ha ny stol, og har planer om å kjøpe en beltestol med regulerbar rygg og som det er mulig å fjærne ryggen på slik at denne stolen kan følge han helt til han ikke trenger stol/pute lenger. Men har ikke satt meg helt inn i hvilken som er "best" for tiden, jeg tror (evt innbiller meg) vel kanskje at forskjellen på sånn type stol ikke er så veldig stor.

Et lite ps til deg:
Her er det forandringer i reglene (les: bruksanvisningen til bilstolene, pga anbefalinger..) . Man skal ikke lenger ta av ryggen for så å bare bruke puta på sånne bilstoler... Da er ikke bilstolen lenger godkjent ifølge bruksanvisningen..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.