Sv: Bensinprisane - verdt å bruke så mykje sendetid og spalteplass på?
Opprinnelig lagt inn av emm, her.
Jeg synes mange av uttalelsene fra politisk hold vitner om svært mye tid bak skrivebordet og veldig lite tid ute for å snakke og høre på folk. Derfor øker ikke % uttalelser tilliten min. Lese og pugge uttalelser kan vel alle klare å komme med. En klapp på skulderen og forståelse, se det er derimot mangelvare hos mange politikere. Du plukker det fra hverandre ved å ta ut det ordet "enkleste middelet" Alfa, med det uttrykket mente jeg rett og slett å høre litt på andre gå ut og se hva som rører seg blandt folk. Bruke litt tid på å forklare sammenhengene, slik at de blir forståelige. Mister du tilliten hvis makthaverene viste forståelse for permitteringer i lastebilnæringen og fiskerinæringen, ja da lever du virkelig på en annen planet enn meg.
Nei, då misforsto eg tydelegvis kva du meinte. Sjølvsagt bør politikarar vise empati for folk som er i ein vanskeleg situasjon, men mitt poeng var at bensinprisdebatten stort sett blir blåst totalt ut av dimensjonar ( av privatpersonar som både vil kutte skattar, avgifter og likevel få eit betre velferdstilbod enn vi har i dag ) - og at ingen er tent med at dei ansvarlege politikarane viser empati for den gruppa "bensinprisdemonstrantar". At arbeidstakarar vert permitterte og kanskje mister jobben er sjølvsagt ei heilt anna sak.
Sist redigert av Alfa : 30-05-08 kl 11:04.
Årsak: fjerne litt smør på flesk
|