Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 09:07   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n

Jeg syns faktisk det er lov å spørre pent en sjelden gang. Spesielt når man forklarer hvorfor man spør. Jeg syns ikke det er greit å forvente at naboene skal legge opp sine fritidssysler bassert på andres barns sovetider. Generelt så syns jeg det er lov å tenke seg om to ganger før man drar i gang en gressklipper, hekkesaks eller kantklipper. Hvis man ser at nabobabyen ligger og sover, eller at nabofamilien nettopp har satt seg ned for å spise, og man har muligheten til å vente en liten halvtime med nettopp den bråkete sysselen, så er det lov å ta hensyn til andre.

Jeg irriterer meg til tider skakk over at den ene naboen alltid skal klippe plenen midt i Snupps leggetid, men siden det er såpass tidlig på kvelden så har jeg ikke sagt noe på det. Jeg har derimot gitt pent (men klar) beskjed da en annen nabo bestemte seg for å klippe hekken klokken 23 om kvelden.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.