Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-08, 10:46   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n

Det var lørdag altså, og selvsagt helt greit å drive med alle slags bråkete aktiviteter da.

Men det var bare litt spesielt denne dagen som tidligere forklart. De har jo kjørt på med gamle, bensindrevne gressklippern hver uke i de 3 sommerhalvårene vi har bodd her mens vogna har stått synlig på verandaen. Da har jeg satt igang med andre tiltak (som i 1. innlegg), eller barnet har våknet og sånt må man jo absolutt akseptere. Jeg forventer ikke at noen skal ta hensyn til det i det hele tatt, men akkurat denne dagen falt jeg for fristelsen å høre om det var mulig å vente litt.

"Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.
Hvorfor sa forresten naboen: "Skal ungen sove nå igjen?" ?"

Ja, det lurte jeg også på. Det kunne jo høres ut som om vi spurte dem om å være stille rett som det var, fordi babyen skulle sove, og da hadde det jo blitt noe annet. Men de er jo hjemme på dagtid og det samme er vi, de ser vel at vesla sover der. Kan jo hende at han hadde tenkt tanken om hun sov eller ikke, da han satte igang.

Uansett - sakens kjerne og det jeg ville lufte, var jo om det var OK å be pent ved spesielle anledninger, eller om det er helt uakseptabelt.
Det ser ut til at de fleste syns det er OK å kunne spørre pent en sjelden gang.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.