Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dine topp 5 konserter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-08, 21:32   #11
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine topp 5 konserter

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Jeg sto også på galleriet på den Fugees-konserten. Hadde mer eller mindre fast plass nederst til venstre.

Lauryn ble litt too much for meg, etter at hun ble så krampe-PK. Tror hun har vært på Rockefeller eller Cosmopolite med PK-greiene sine. :ramla av lasset:
Men, du verden, så bra den konserten i Spektrum var. Var nede på gulvet, og hadde ikke nubbesjans til å stå stille om jeg hadde prøvd til jeg ble blå. Ikke at det hadde vært noe mål i seg selv.

Jeg synes ikke de uttalelsene hun hadde i et eller annet medie om at den hvite manns undertrykking av den svarte snart skulle få sin velfortjente straff var spesielt PK.

Likte henne både i Fugees og på The Miseducation. Synes imidlertid Unplugged-albumet var noe gnål.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.